torsdag 25 december 2008

GOD JUL ALLA MINA BLOGGLÄSARE

Hoppas ni njuter av julledighet, god mat, mys och paket... Själv är jag mitt uppe i jobbet, hela jul och nyår, i år blev det jag som drog nitlotten... Men jag har firat jul ändå, på julafton var vi hos mina föräldrar på kvällen och igår på kvällen var vi hos pappa J. Mysigt :). Detta var julblomman jag fick beställning att göra, den är ju inte jättejulig med rött och så men jag tycker inte att allt behöver vara det heller bara för att det är jul?! Älskar vitt och att blanda in naturmaterial i mina grupper och buketter här har jag trollhassel som jag limmat på nejlikor på för att få lite go juldoft, sen i botten har jag lagt valnötter och hasselnötter och såklart mossa... Ha det gott!Kramar Therese

3 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Jätte fin julgrupp, älskar vitt.
Kram Lotta

Drömmar och verklighet sa...

Vilken vacker julblomma du gjorde, är övertygad om att den som fick den blev jättenöjd och glad över gåvan. Du jag blev lite lagom intresserad över en sak Varför ska ni ha upp hinkar i taket? Kanske inte läste allt så noga eller så har jag missat nåt annat inlägg :-)

VittLantliv sa...

Tack va snäll du är:). Hinkar i taket ska upp eftersom vi ska ha spottar, det skyddar mot värmen i taket så att det inte börjar brinna...Kram Therese