onsdag 7 januari 2009

Solig vinterdag:)

Idag har vi ytterligare en helt otrolig vinterdag, det är så här det ska vara i Januari, februari och halva mars kanske sen kan det vända.. Fick snö i gårkväll och idag är det solsken och några minusgrader...
Längtar sååå efter tulpaner nu, ska se om jag åker in i morgon när jag är ledig :)... Det har varit lite tyst på bloggen ett par dagar jag är ledsen för det men jag har varit sjuk, kräksjuka har jag haft, hua... Glad att det är över..
Hoppas ni mår bra!! Skriver lite mer i morgon
Kramisar Therese

2 kommentarer:

Drömmar och verklighet sa...

Visst är ddet mysigt med vinter (med lagom mycket kyla) Solen som skiner i den vita vintern.
Va skönt att du blivit frisk från den otäcka kräksjukan / Kram Carina

♥ Fyra årstider sa...

Fy för att vara sjuk, men det brukar gå fort över.
Kram Lotta