fredag 9 januari 2009

En gammal bakugn...

Har ju inte skrivit om renoveringen här på länge, vi fortsätter och kämpa på med den, det är inga roliga bilder att visa, bara dammigt och stökigt.. Fast nu börjar det rätta till sig mer och mer..

Denna gamla bakugnen hittade vi bakom en igenmurad vägg... Spännande, tänk att de bakade bröd här för längesen :)...


Detta blir ett snabbinlägg för jag ska snart iväg och jobba, nu börjar jag min långhelg.... På Tisdag är jag ledig igen, hoppas på lika underbart väder som vi haft idag... Satt ute på lilla "frukostaltanen" och solade mig och njöt, termometern visade otroliga 18 grader fast det var ju när solen stod på som bäst... Härligt var det... Hoppas ni också har sol och hinner njuta av den! Ha en mysig helg! Kram Therese

1 kommentar:

birgitta492 sa...

Hej Therese!ja så fint det blev.tänk tanken på nybakat bröd!!!!