fredag 12 december 2008

Lucia

HejSvejs!
Idag är det ju lucia så det får man ju försöka fira med och titta på tv:n ikväll kl 20.00 med lite lussebullar, pepparkakor och glöggmys:).
Idag ska vi försöka fixa lite smågrejer innan köket kommer nästa vecka ååå va roligt det ska bli och sätta upp ett helt nytt fräscht kök :). Kommer bo i köket efter detta... Tycker nog C e bra haha!...
Har fått en beställning så jag måste ut på stan idag och fixa lite blommor tills nästa vecka, ska bli kul!!
Här är krukorna jag köpte på Gekås för ynka 29kr...

Mina hjärtan på tråd behövde nya krukor, de har växt och frodats sen jag köpte dem i våras så nu blev de glada också:)..

Här är en ljuslampett jag köpte på Rusta för ett par veckor sedan


En plantering inte så märkvärdig men efter vad jag hinner med, nästa år oj vad jag ska pynta inför julen! Mys....



Ha nu en mysig Luciahelg kramar på er från oss ute i skogen :).

Inga kommentarer: