söndag 14 december 2008

Julkortsfixande

HejHej!
Nu har jag fixat julkorten för i år, skönt att ha det avklarat så nu kanske de kan komma iväg i tid i år, brukar vara lite seg... Va kul det var att göra dem och låta kreativiteten flöda, saknar mitt floristyrke på så sätt... Tidningsbitarna är sånt som har legat i vårt tak nu när vi har rivit i köket, så det är kul att de kom till andvändning:). Men på måndag den 22:e ska jag jobba i blomsterbutiken här i stan, ska bli kul det :)... Det var den enda dagen jag var ledig så då får man bita ihop eftersom jag jobbar hela jul, nyår och trettondehelgen så känns det lite tufft men det ska nog gå det också!
Eftersom jag gick floristutbildningen så började jag jobba på mitt vanliga jobb i juni och då har jag inte så många semesterdagar intjänade så efter nyår ska det bli riktigt skönt med en helt hel semesterperiod på fem veckor...*Skönt*
Hoppas er helg varit bra med lusse och 3:e advent och allt!
Kram Therese

2 kommentarer:

Drömmar och verklighet sa...

Visst är det skönt när man får gjort det man tänkt. Ha det gott /Carina

birgitta492 sa...

Tack för julkorten,jättefint.Vi syns på julafton.Kram