onsdag 19 september 2012

Familjen<3

Hej på er där ute!
Om jag känner mig lite nere någon dag så tänker jag på min underbara familj, är så lycklig över att jag har mina underbara barn och min goa sambo, de är mitt allt! Jag har så underbara personer i mitt liv just nu:-)! Vänner och familj!
Den 30/9 är det dop för vår lilla dotter Alicia, då ska Daniel (Christians bror) och Josefine (min kusin)bära känns så rätt det kommer bli så bra! Vi ska bära Josses dotter Ella i Oktober. Det skiljer exakt en månad på dem, precis som det gör mellan Josse och mig! Är övertygad om att Alicia och Ella kommer bli såå busiga;-)! Sådana mödrar sådana döttrar;-)
Vi var i svampskogen idag och fick med oss trattisar hem, så när vi hämtat Oliwer på dagis blev det trattkantarellrisotto, mums va gott det blev:-)!

http://m.recept.nu/cathrine_schuck/varmratter/ris/trattkantarell_risotto_med_parmesan/

Kort på lilltussan


Nu ska jag nana! Så är det att vara småbarnsförälder det blir tidiga kvällar
Puss och godnatt
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: