söndag 30 september 2012

Alicias dop 20120930


Idag har vi varit i Rydboholms kyrka och döpt vår underbara lilla dotter Alicia Marianne Therese:-)! Faddrar var Crilles bror Daniel och min kusse Josefine, så bra gick det, de tog så fint hand om Alicia:-)!
Efter dopet bjöd vi på paj med Parmaskinka, mozarella och en med spenat och bacon soltorkade tomater mm sallad och ett italiensk bröd som mor min bakat. Efter blev det tårta och kaffe:-)! Smakade bra tyckte gästerna kul att höra! Min systerson sa moster det var den finaste tårta jag nånsin sett och den godaste tårta jag ätit, det var fina betyg, min lilla gudson<3! Han sa det med sån inlevelse att han verkligen menade det, barn är så härliga!
Ha en fortsatt fin kväll, här e det soffläge!


Trött liten tjej efter dagen med sin lilla ängel hon fick av sin fadder Josefine.
Kram
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: