fredag 13 februari 2009

Underbar dag!

Ibland är det ganska skönt att jobba kväll, särskilt idag när solen skiner och det är snö och några minusgrader ute... Har varit ute och tagit en liten promenix med Ossie. Underbart...
Igår var min kära vän A och hälsade på! Vi tog oss en promenad med vovvarna först, och självklart springer Ossie till grannens( C bror) katt och jagar upp den i trädet, han var väl livrädd stackars pise, där stod två hundar och dräglade och skällde på honom att komma ner, han måste blivit vettskrämd...
Vi åkte in till stan och jag kan ju inte gå in i en affär utan att köpa något, köpte en tunika på Indiska, men den får jag nog byta den satt inte så bra när jag kom hem som jag trodde... E sugen på att shoppa vårkläder nu verkligen, börjar komma in mycket fint...

Såg så fina grejer på Indiska, antingen blir det turkost i vardagsrummet eller sovrummet, för visst är det en härlig färg till vår/sommar :)

Ha det nu så bra allihopa och ha en riktigt trevlig helg!! Kramar Therese

Inga kommentarer: