lördag 21 februari 2009

Förvirrad?

Med tanke på mitt förra inlägg blir jag lite rädd för mig själv hehe, men jag skrev inlägget den 17:onde det är jag bombsäker på! Inte januari då men men skit samma...
Jag har nog lite mycket som snurrar i skallen just nu....
Ska få en bebis i augusti:), kanske förklarar det hela hihi, känns mycket spännande och mysigt med en liten.. Det har varit alldeles för mycket tråkigheter de sista åren i familjen så nu hoppas jag att det ska vända :)...
Hoppas ni har en underbar ledig dag! Kram Therese

3 kommentarer:

birgitta492 sa...

ja underbart att bli mormor igen,två gånger i år ,vi får två små barn till att älska ,,,

Maria - Villa Krutbruket sa...

Grattis till smått!! Vilken känsla det måste vara...
Butiken ligger i Karlskoga, en bit från Örebro.
Hoppas du haft en trevlig helg?!
Kramar Maria

johanna sa...

och jag ska bli moster!!:) Kul!:)