tisdag 17 november 2009

Börjar närma sig advent....

Hej!!
Nästa vecka är det 1:a advent, är det inte underbart? Nu kan vi hänga stjärnorna i fönstren och ställa adventsljusstakarna på våra fönsterbrädor? Åååå jag älskar verkligen julen och allt vad det innebär... Snart bakas det pepparkakor och julgodis i nästan varenda stuga, vi ska baka julgodis ihop jag min syster m barn och mamma, det blir mys det:).


Nu sover Oliwer, då passar jag på att få lite egentid, det behöver man verkligen annars skulle man nog bli ett vrak;)....
Visar ett litet kort på godingen.
Nu ska jag leta kristallkronor, vill så gärna ha en hängande över köksbordet och bjälkarna i köket! Hoppas jag hittar ngn fin. Helst skulle jag vilja ha en gammal antik med lövprismor men det är svårt att hitta och de är dyra!;(...
Ha en bra dag! Kramar från mig:)
.

Inga kommentarer: