måndag 24 november 2008

Måndag...

Hej på er! Idag var det måndag då igen... Är det fler dagar i almenackan än måndag och fredag iså fall måste jag ha missat nåt ?????
Helgen har gått som sjutton, och vi har hållt på och grejat, jag har "kvistlackat" vår pärlspont finns ju en del sånna där kvistar på varje bräda, så någon som känner sig rastlös och inte har något att göra är ni välkomna att höra av er till mig;)..

Mannen har dragit el, är ju ganska mycket att dra när man gör om elen till i princip hela bottenvåningen som tur var kom farbror B och hjälpte till, vad hade vi gjort utan honom!? Men det känns gott för nu har vi kommit en bit med elen..


Det är ju första advent på söndag och jag vill ju pynta och fixa innan detta men i år får jag nog glömma det, har svårt att inse detta ;(.... Jag får väl kolla på alla er andra som lägger ut bilder på era fina pyntade hem....
Men en och en annan krans och adventsljusstake ska upp... Ha en mysig adventsvecka, lägger ut några fina vinterbilder och en på min lille Ossie och hans lilla flin;) Kram till er alla!







Inga kommentarer: