torsdag 30 oktober 2008

Goa torsdag....

Idag har jag min lediga dag innan jag ska jobba hela långa helgen.. Idag ska jag ner till stan för att klippa mig (välbehövligt eftersom det var innan sommaren), sedan ska jag träffa J i stan, blir så sällan vi träffas så det ska bli kul.

I Tisdags var vi och beställde köket på vedum så i december ska det anlända :) Spännande, hoppas man har beställt rätt, det är verkligen en process det där med att beställa kök, men det är ju roliga besvär!


Igår när jag kom hem efter att ha jobbat kväll, var det helt öppet i taket till övervåningen, C hade varit framme och börjat riva upp till övervåningen... Vi använde inte den platsen på andra våning till något speciellt så det blir nog jättebra om inte annat släpper det in mycket ljus...






Just nu ser det väldigt rörigt ut.....
Ha en bra dag!
Kram T

Inga kommentarer: